Sunday, February 12, 2023

 Tell me now, or forever hold your peace 

Tell me now, or forever hold your peace.

Will you ever get too much of me?

Will you ever get enough?

When times get rough and choppy seas prevail

And your rudder starts going to hell in a handbasket,


Will it be me you see?

Will it be me you reach for

So that I can tell you one more time

That I’m forever yours,

And I want you over and over?


Tell me now, or forever hold your peace.


Dis-moi maintenant ou tais-toi pour toujours

Auras-tu jamais trop de moi

En aurez-vous jamais assez

Quand les temps deviennent agités et que la mer agitée prévaut

Et votre gouvernail commence à aller en enfer dans un panier à main


Est-ce que ce sera moi que tu verras

Est-ce que ce sera moi que tu atteindras

Pour que je puisse te dire une fois de plus

Que je suis à toi pour toujours

Et je te veux encore et encore


Dis-moi maintenant ou tais-toi pour toujours

No comments: